
עוד רגע :)
לקוח יקר,
נוסע שהזמין שירותים מן החברה דרך אתר האינטרנט ו/או בכל אופן המוגדר כעסקת מכר מרחוק (בהתאם לחוק הגנת הצרכן), יהיה רשאי לבטל את ההזמנה, מכל סיבה שהיא, בכפוף לתנאים הבאים:
הבהרה: במקרה של עסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות כהגדרת החוק או אזרח ותיק- מי שמלאו לו 65 שנים או עולה חדש (טרם חלפו 5 שנים ממועד עלייתו לארץ) רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים כמפורט בחוק, בתנאי שמועד ביטול העסקה אינו חל בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן;
ביטול שאינו עומד בתנאי הביטול המצויים בחוק, כפוף יהיה לדמי הביטול המפורטים להלן:
המוצר
| 21 יום ומעלה | 14-20 יום | 8-13 יום | 7 יום ומטה |
נופשונים | 100$ לאדם | 30% | 60% | 100% |
חבילות אירופה | 100$ לאדם | 30% | 60% | 100% |
טיסות שכר | 100$ לאדם | 30% | 60% | 100% |
בתי מלון | 100$ לאדם | 30% | 60% | 100% |
מאורגנים | 100$ לאדם | 30% | 60% | 100% |
חבילות צעירים | 100$ לאדם | 50% | 70% | 100% |
ספורט והופעות | 100€ לאדם | 50% | 70% | 100% |
- דמי הביטול, הינם לפי ימי עבודה בארץ ובחו"ל
- בתקופה של תערוכות וירידים, דמי הביטול כפופים למועד החיוב מול הספק המקומי.
- ביטול חבילות לטיולים הכוללים טיסות סדירות, יבוטלו בהתאם לתנאי הספק.
- שינוי שם בטיסות סדירות לאחר כרטוס, יחייבו דמי שינוי שם בסך 100$
- תיקון שם שאינו טיסה סדירה אינו כרוך בדמי שינוי
ככל שבוצעה העסקה באמצעות כרטיס אשראי, תהא רשאית החברה לחייב את המשתמש גם בהוצאות
ששילמה לחברה כרטיס האשראי, בהתאם לתקנה 5 לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010.